Onze helpdesk!

U heeft een probleem en om dat probleem op te lossen heeft u uw werkstation uiteraard al een keer opnieuw opgestart. Heel veel problemen zijn na een herstart namelijk onmiddelijk opgelost! In het geval dat de herstart niets aan de situatie verandert neemt u natuurlijk gelijk even contact met ons op. Veelal wordt al tijdens dat telefoongesprek [072-5203639] of, in het geval dat u via een emailtje [helpdesk@sluijs.nl] contact met ons heeft gezocht als antwoord op uw berichtje, al een oplossing geboden. NTR Cloud for Helpdesk biedt ons de mogelijkheid om uw werkstation op afstand over te nemen op een makkelijke, maar vooral ook veilige manier! Middels een sessiecode geeft u ons zelf toegang tot uw systeem. U kunt tijdens de sessie dus eventueel meekijken wat wij doen. Op deze manier kunnen wij u ook snel van dienst zijn. De meest voorkomende problemen kunnen wij via deze 'Remote Support' sessie voor u oplossen. Er blijft helemaal geen geïnstalleerde software achter op uw werkstation en de sessie zelf is, zoals gezegd, volledig veilig! De kans dat onze software uw geïnstalleerde applicaties beïnvloed is dus nihil. Sommige problemen laten zich echter niet telefonisch of via een 'remote support' sessie oplossen. Wij komen in dat geval 'gewoon' even bij u langs!